]
720P
Kötü Ruh Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD  Poltergeis
Dublaj

Kötü Ruh Full İzle Türkçe Dublaj Tek Parça HD Poltergeis

Evlerinin bir mezarlık üzerine kurulu olduğunu bilmeyen Freeling ailesi kısa zamanda kötü günler geçirmeye başlar.Kötü Ruhlar yani hayaletler bazı özel güçlere sahip evin küçük kızı Carel Annie'yi evdeki televizyon aracılığıyla kendi boyutlarına çekerler.Artık onu kurtarmaya çalışmacak anne ve babasınındır.Ama Carel Annie için zaman gittikçe daralmaktadır.Üstelik şeytan Carel'ı etkisi altına almaya çalışmaktadır.Öfkeli hayaletler tekrar yaşama dönmek için küçük kızın gücünü kullanmak isterler.Hızlıseyret iyi seyirler diler..

 77053İZLENME

 0FAVORİ

 7.4İMDB

Detay
  Yorum Alanı 10 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
Oğuzhan 15 Kasım 2012, Perşembe
Ben bunu çok küçükken izlemiştim halada çok severim vazgeçilmezim benim bir dayım var orda yağmurda dolaşır çocuk toplar dayım benim stiline kurban :D
Avatar
Ziyaretçi
Araf 02 Ocak 2013, Çarşamba
tamamıyla zaman kaybı
Avatar
Ziyaretçi
Deniz Gürtaş 28 Ocak 2013, Pazartesi
güzel bir film
Avatar
Ziyaretçi
Özlem 10 Mart 2013, Pazar
kesinlikle zaman kaybı imdb 7.40 almasıda çok saçma
Avatar
Ziyaretçi
Isimsiz 24 Mart 2013, Pazar
imdb 7.40 vermiş iyidir diye izledim zaban kaybı ızlemeye degmez
Avatar
Ziyaretçi
Oni 17 Nisan 2013, Çarşamba
Şaka mı7.4 Cidden filmden bir tat alamadım. Öykü vasat, Aktörler orta oynadılar, Ben beğenmedim benim için bu filmin puanı:10/5
Avatar
Ziyaretçi
Zafer 28 Nisan 2013, Pazar
korku filimi değil saçma sapan bi filim zaman kaybı
Avatar
Ziyaretçi
Esranur 29 Nisan 2013, Pazartesi
Hiç güzel değil...
Avatar
Ziyaretçi
Nurhan 07 Ocak 2015, Çarşamba
şart olsun ki bu site yüzünden televizyon dışında hiç bir yerden film izlemicem senin 63 stayla :D
Avatar
Ziyaretçi
Tanju Katbay 21 Kasım 2015, Cumartesi
deamı yokmu
  Benzer Filmler
720P
Doğmamış Çocuk HD İzle Türkçe Altyazı Full Tek Parça
Doğmamış Çocuk HD İzle Türkçe Altyazı Full Tek Parça
İzleyenlerde 5.0 IMDB Puanı alan film, doğmamış çocuğunun kendisine musallat olduğunu iddia eden bir kadının gerçek hikayesinden uyarlanarak çekilmiştir.Filmin orjinal...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 12748
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.0
Altyazı
720P
Haberciler 2 İzle Full HD Türkçe Dublaj Tek Parça Messengers 2
Haberciler 2 İzle Full HD Türkçe Dublaj Tek Parça Messengers 2
Daha once korkunç olayların yaşandığı çiftlik evi yeniden başka bir aileye kiralanmıştır.Eve taşınan aile kargalardan şikayetçi olmaktadır.Komşular...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 55595
  •   0
      0
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb4.7
Dublaj
720P
Stung Full İzle - HD 2015
Stung Full İzle - HD 2015
Her şey bir gece partisinde başlar.Eğlenmek için bir araya gelen dostların davetsiz misafirleri partiyi cehenneme dönüştürür.Bir grup gencin mutasyona uğrayan kana susamış...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 6568
  •   1
      0
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb5.0
Altyazı
720P
13.Cuma 2.Bölüm izle Türkçe Tek Part HD Film Friday the 13th
13.Cuma 2.Bölüm izle Türkçe Tek Part HD Film Friday the 13th
Yapım:1981 - ABD Tür:Aksiyon, Gerilim, Gizem, Korku, Süre:87 dakikaYönetmen:Steve Miner, Oyuncular:Adrienne King, Amy Steel, Kirsten Baker, Betsy Palmer, Jerry Wallace, David Brand, Steve Daskawisz, Jack Marks, Tom She...
  •   Tür : Korku Filmleri
  •   İzlenme: 20946
  •   2
      1
  •   Vizyon : 0
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb0.0
Dublaj